Gabriellas viktblogg

2013-04-07
22:55:00

Jag kände att det
var dags att uppdatera.
1, Jag åt godis på påsk, självklart!
2, Jag har varit så stressad och funderar på om det kanske är allt socker fått igång mig.. Tack och lov för LCHF.
3, Jag har äntligen stoppat viktuppgången, mår mycket bättre på högst 63 kg, ärligt så siktar in mig på det.
 
 
Jag har blivit sugen på att skaffa en tredje tatuering! Vill ha små stjärnor på höften, men detta blir när jag är "färdig", hoppas på slutet av sommaren men får som sagt se. :)
 
 
 
Har blåsor på fötterna, mycket skönt! Har i stort sätt bara gått promenader de senaste dagarna, har haft ont i bena på framsidan (ni förstår nog vad jag menar). Men ska försöka med en springtur i morgon :) Det börjar ju dra ihop sig till lopp nummer 1 :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: