Gabriellas viktblogg

2013-03-24
22:06:00

Har aldrig
haft en så fruktansvärd ork till att springa som jag hade idag! shit. Men iallafall de första 2 km är inte roliga, då ska man komma in i allt och hitta andningen osv men efter den pinan flyger man fram! Nej, det här var riktigt kul :) Blir 8,7 i morgon, den rundan är roligast! Och äntligen har det slutat blåsa så fruktansvärt, nu är det bara härlig sol och varmt. Ska kolla lite på Ullareds blogg efter träningskläder - ska ju dit snart och kolla lite på youtube då jag ska kolla upp tjurruset och hur man springer på bästa sätt, är lite osäker på mitt egna löpsteg.. 
Jag och fästmannen pratade lite om vad skönt det är att äta "normalt" igen! Varför började vi inte tidigare med att springa ? Då hade vi kunnat äta som alla andra xD Ingen mer LCHF nu... Men äta hälsosamt, det känns mycket bra på insidan då.
:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: