Gabriellas viktblogg

2013-03-21
22:36:00

När man står i duschen
och filosoferar över livet så känns det så skönt och befriande att helt från tomma luften inser; Jag behöver inte skynda på med varken löpning eller mat. Jag är sån att jag vill se resultat här och nu, inte om någon månad.. En kompis till mig har gått ner ca 12 kg från i november, det enda hon gjorde (i stort sett) var att äta mindre och hälsosammare, hon skyndade minsann inte på! Du är min inspiration Louise. Jag tycker det är riktigt bra gjort och även fast hon var fin förut så är hon en riktig pingla nu, holy moly ! :D Så om jag skulle kunna få hennes tålamod *jobbar på det* så kommer jag vara där jag vill om några månader, och det borde jag kunna garantera. Jag är nöjd redan nu inför studenten, klänningen sitter fint, tar fram dom fina formerna osvosv. Bara jag motionerar som jag gör nu så kommer allt gå bra, jag äter rätt hälsosamt så varför inte ge det tid liksom? Andra går ner i vikt bara av att byta till fullkornsgrejer medans jag byter mellan LCHF och vanlig mat = viktuppgång efter en längre tid - stopp och belägg. Nu ska jag äta det jag vill i måttliga mängder , finns folk som bara gör det och går ner! 

Kommentar:
#1: Louise

Nämen, detta såg jag ju inte förrens nu! Vad glad jag blir! Ditt beslut låter förövrigt himla bra, tycker jag! Håll fast vid det nu ;) PUSS på dig

2013-03-24 @ 11:43:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: