Gabriellas viktblogg

2013-03-21
08:23:00

För min egna del
Så måste jag skriva upp lite vad jag ätit/äter, ingen är tvingad att läsa - detta är för min egna del.
Frukost; Smoothie på banan, apelsin och vaniljyoghurt, ett ägg, en macka med ishavssallad, sallad och skinka
Lunch; Tacos - inget bröd, ingen köttfärs - äter qourn.
Kvällsmat; Stekt kyckling och sallad med "oljesås", 1 glas mjölk.
Kvällsmål efter träning; Ett glas mjölk, en macka med ishavssallad, sallad och skinka, en banan. 
Allt är fortfarande efter handflatemetoden - dock inte frukost , troligen aldrig.
 
Träning; Löpning - 1 timme, promenad - 38 min, Cirkelträning ca 45 min - hela kroppen, uppvärming - aerobics.
 
 
Jag har kommit på att jag ska springa i en timme istället för att bestämma mig för den och den rundan, bara ut och springa! Sedan när timmen gått så går jag hem, det gäller att jag springer fort så jag slipper gå en lång runda hem ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: