Gabriellas viktblogg

2012-04-29
12:32:01

Ja
jag lever! :)
Kan säga att det inte gick så bra med träningen... Fredags var jag så trött att jag struntade i att jogga och hade fredagsmys istället - träningen får inte gå mej upp i huvudet, måste leva också.
Joggade inte igår heller - ingen ide när man skulle häva i sej massor på kvällen - oj vad jag hade roligt med delar av min älskade klass, finns ingen bättre! Är hur glad som helst att jag valde estet!
Blev jätte glad igår också när vi körde ölspelet - hålla tal. Elinne höll tal om alla runt bordet. När hon kom till mej så drogs det upp "du har blivit så jävla smal" Fyfan vad det gör en glad, men hon ska inte säga nåt, tuttfian<3 Och så får man en applåd , nej gud vilken härlig känsla!!!
Kastar kärlek på er!
Idag ska jag göra nytt tag. Ska på Zumba ikväll klockan 18.00 med Elin och Frida (?) :D
Ska vila frukost ett par timmar till så ska jag ut på en joggingtur innan zumban I guess? För att sticka dit innan och tro sej kunna ställa sej på en crosstrainer är ingen idé - folk är som galna!
Valborg ska inte bli så onyttig hade jag tänkt, nu får det vara nog liksom, om jag ska ha lite chans att gå ner innan sommarlovet börjar. 
David ska vara borta i Kroatien i ca 3 veckor i början av sommarlovet = jag ska försöka fixa i huset jag ska flytta till och jag ska bli så fit så han inte känner igen mej (förhoppningsvis så har jag gått ner så jag är nöjd och ska precis börja på att muskla mej lite).
Ha det bra!

Kommentarer:
#1: Mrs Fatso

SV: Jodå jag ska allt lägga ut bilder ige men det blir när jag är nere på 75 kg. Då har jag gått ner 10 kg och det blir en liten milstolpe :)



Ja, det träningsschemat funkar så länge jag är mammaledig men när jag börjar jobba igen blir det värre tyvärr!

2012-04-29 @ 18:23:34
#2: elinne

men det är ju sant gummsan! du har ju blivit jättesmal! pusspådig <3

2012-05-01 @ 23:25:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: