Gabriellas viktblogg

2012-04-26
20:32:52

Nu börjar

Gabbsan komma igång igen!
på gymmet idag joggade jag (6,5km/h) i 30 min, crosstrainer intervaller 30 min och motionscykel i 50 min (15-20km/h) - buhya!
Är inte direkt sååå trött.. :) ska jogga i morgon på sågspånsvägen minst 5 km efter skolan - de är så otroligt mycket folk på gymmet på fredagar när det närmar sej ca kl 4 eller nåt. Ska ha körlektion också så därför drar jag mej upp till pojkvännen.
Sedan är de helg och det kommer bli roligt!
I morgon ; jogga, steka pannkakor med David
lördag ; Möjligen joggning och sedan på kvällen blir det fest med älskade klassen!
Söndag ; Zumbapass med kära vänner, jogga
måndag; jogga, zumba igen! Och sedan hem och umgås med familjen
tisdag; får jag se!
vägning i morgon! tror dock inte på storresultat menmen..


Det ska bli mer springning för mej nu - är fruktansvärt lat...



Har hittat olika produkter som är kcal snåla - lycklig tjej!





Ni får ha det bra nu!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: