Gabriellas viktblogg

2012-04-13
22:41:54

Sedär!
Jag går ner i vikt! Men ja, efter den där pizzan, drickan popcorn och godiset så har jag nog gått upp igen men detta var min fuskdag så i morgon är det som vanligt igen :) Iaf - vägningsresultaten;

Vikt; 69,9 kg (vägde 69,7 igår) -1,1kg sedan en vecka sedan
Mage; 100,8 cm -1cm
Rumpa; 97 cm -0,4cm
Anyway, nöjd! I morgon kommer folk fira min födelsedag = tårta och smörgåstårta - efter den här maten så kommer jag inte vilja ha så mycket av det onyttiga. Kommer försöka hinna att rida i mina nya ridkläder osv, ska köra syster till en kompis, städa rummet och sen vet jag inte, tänker kasta ut mej på en springtur, måste träna inför loppet.
Ni får ha en bra dag/natt, för det ska jag ha :)

Kommentarer:

SV: går olika sträckor, men över 7 km försöker jag iaf komma över. går halv fort.. man får ju tänka på att inte ta ut sig för mkt på morgonen med tom mage... halv intensivt annars tas det bort muskler istället för fett på kroppen. jag älskar promenader, det har gett såna jäkla bra resultat på mig, trodde alrig det :) kram

2012-04-14 @ 00:37:34
#2: Julia

Älskar din blogg, någon som verkligen är ärlig och bjuder på sig själv!

Och kämpa på bruden, you can do it! :)

Kram

2012-04-15 @ 15:07:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: