Gabriellas viktblogg

2012-08-26
21:44:54

Åh mina tjejor!
Tack tack TACK för kräftskivan! Mycket snack, skratt, skvaller, självförsvarsövningar, massa mat och filmen up!
Har jobbat hela lördan och idag, klirr i kassan! :D Har snart fått ihop resepengarna, kommer tacka mej själv när jag står där i Venedig! Jag älskar att resa! Halva nöjet är att springa runt hela flygplatsen tycker jag ! :D
I morgon, skola, fixa sångtid och prata med dansläraren om utökad kurs :) Och sedan när onsdagen kommit, är jag ledig, älskar det! hohojajaja... Ska försöka att somna vid en ordentlig tid eftersom jag ska upp 06.00.... I morgon ska jag möjligen ha lite hästterapi och bara vara. På tisdag ska jag inte rida heller för att då börjar kören! Åhåååå så spännande! onsdag - rida och möjligen jobba, torsdag - rida en snabbis och sedan cirkelträningen, fredag - börjar hiphopdansen, lördag - jobba, rida, söndag - jobba. Jag kan nog underhålla mej :) 



Mina fina brudar!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: