Gabriellas viktblogg

2012-08-21
21:24:00

Bildbomb med hästbilder
Kastar kärlek på dom!! De var så duktiga idag och galopperade efter mej när jag sprang, gick där jag gick, precis en sådan relation som varje hästmäniska borde ha med sin häst, jag hade tre som sprang efter mej, klå det ni.

Känner mej OTROLIGT mycke mer tryggare i hagen med hästarna. Nu så bråkar de inte med varandra så den ena springer över mej, det var detta jag var ute efter! Ååh vad jag är glad! Lysette var rädd för plast men på bilderna kommer ni se att hon klarar det ena efter det andra :) Nästa uppgift med henne är att gå omkring vid en traktor, som hon också har lite svårt för. 
Har ändrat mitt ridsätt också. Använder inte händerna utan mer ben och lutning och ord, åh vilka duktiga hästar! Om jag ska dö, så ska det vara på hästryggen.
Jag älskar er.
 
 




Åh va nöjd jag är med henne!



Såhär glad kan man bli av att hästarna följer efter som ett band!


Bilder jag kommer försöka skriva ut på fotopapper och ha i ramar på väggen



Lysette

 
Greta


Evelina


Lukas


Canasta Rusticana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: