Gabriellas viktblogg

2012-08-07
12:33:14

Min fina vän...


Som fyller 18 idag. Har känt människan i snart 13 år och han är nog den jag inte kunnat bråka med, någonsin! Han är så roligt att umgås med och trevlig, finns mycket att säga om honom!
Ska snart köpa en grej till han när jag fått pengar så han får det när vi börjar skolan igen :)
Jag älskar dej.
 
 
 
Jag är jätte glad också för att jag var iväg och träffade körledaren i söndags och sjöng för henne, jag får vara med! :D Och inte nog med det, jag blev 1:a sopran också! (den som tar de högsta tonerna och får oftast sjunga solo) 

Ska ta lite mer tag i vikt och mat osv. Vill faktiskt vara lite semestersnygg i höst!
Jag bokade uppkörning och teoriprov får vänta till 3 oktober Shit! Är det verkligen så många som ska köra och hålla på? Så nu blir det att köra på många ställen, öva på saker jag har svårt för och sedan göra så mycke teoriprover som jag kan.. Men det skiter sej de med......... Min bilskola ska lägga ner i början av september., 
 
 
Hade planerat att gå på promenad om en stund, ca 1 mil och sedan vid halv 6 är det Zumba!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: