Gabriellas viktblogg

2012-08-08
11:56:34

Nu har jag sovit ut
och tror att jag inte går till sommarskolan idag.. Jag kan inte göra mer än att göra gamla nationella prov, men vad hjälper det mej liksom? Måste ha fler genomgångar om det ska gå bra för mej, men de har de inte. Nya tag i morgon.. Tänker gå på långpromenad senare och innan Zumban börjar så ska jag nog hoppa på en crosstrainer och köra i en timme, det var så längesen och jag kommer ju ändå stå på en sådan i stort sätt varje dag när skolan börjat, beroende på vilka tider jag slutar eftersom min buss bara går vid 16.20. 
 
Shoppingsugen men det får jag vänta med tills jag sammlat ihop min resekassa och är i tex. Italien, man kanske kan hitta nåt? Annars bjuder jag nog mammi på masage eller nåt :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: