Gabriellas viktblogg

2012-08-04
00:17:14

Sminkväskan alla borde se.
Jag tänker inte säga vad jag väger, har gått upp minsann! Men jag har kollat lite med kalendern och det ser lovande ut inför nästa vecka. Kommer lyckas klämma in morgonpromenader på minst 1 mil och Zumba pass på kvällen. :) 
I morgon ska jag jobba och gå upp 06.45 gött. Ska vända rätt dygnet plus så är detta sovmorgon jämfört med vad jag går upp när de är skola - 06.00 om jag har tur. Efter detta ska jag boka uppkörning och skrivningen NU VILL JAG HA KÖRKORT

Och det ska jag få. Siktar på september, senast. Har fått höra att jag är duktig på att köra och det är de jag är mest orolig för. Man har ju hört så mycket om det. 
 
Idag var jag hälsosam till en början, åt grekisk sallad och kaffe på Maxi när jag väntade på mamma och syster. Vad följde med heeeem? Tryckeriets familjepizza NOMNOMNOM. Svaghet, ja. Men jag fick tillbaka, fixade åt djuren med mat osv, tunga lyft mycket fram och tillbaka, i munktröja, joja. 
 
 
Kollade igenom mina kläder också, perfa! Fick min nya sminkväska, jag älskar den. 
 
 
 
nu ska jag beställa tid och sedan läsa igenom bloggar jag missat. :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: