Gabriellas viktblogg

2012-08-20
21:31:46

Tillbaka!
Jag har inte orkat/hunnit att skriva här på bloggen eftersom jag inte gör några stora försök att träna . Hoppas på att mitt schema blir bättre så jag kan planera in lite träning! 
Kommer rida ca 4-5 ggr veckan, dansa hiphop 1 gng och spela badminton 1 gng. Kommer bli kul! Och gå i kören minst 1 gång i veckan :) Livet leker! 
Tonat håret också, perfa! 
Är trött! Börjar 11,35 i morgon, men ingen sovmorgon för mej, kommer gå upp tidigt för att ha lite hästterapi som jag vill kalla det. Lär hästarna att följa efter när jag går, och i morgon ska jag bla lära den ena att vit plast inte är farligt. 
Så, jag ska umgås lite med ena hästen på morgonen och sedan den andra på eftermiddan. Kommer försöka att göra detta varje vecka men vi får se. Så det är vad jag ska göra iaf :) kommer ta kort om jag kommer ihåg, har dåligt med hästbilder!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: