Gabriellas viktblogg

2012-02-11
21:54:47

Dagen.
Jaha, jag gjorde nästan allt förutom att städa rummet, det blir i morgon, en städdag.
Idag så åt jag det här till frukost
Kiwi, vindruvor, brieost, glas mjölk, jättemycketkorns bröd, bregott, salami, skinka, körsbärstomater.

Gick på promenad med min häst Lukas, och mina kompisar Mirjam och Jesper.
Det blev nästan en mil, sedan dansade jag Zumba i troligen 45 minuter. Men detta var egentligen förgäves för att nu har jag precis ätit klart hos grannarna, det var jätte gott, gjorde troligen smarta val med maten, men ah, har tackat nej till diverse godis, chips och nötter, är verkligen mätt!
Tur att jag inte väger mej i morgon!
Vet inte vad jag ska skriva. Skriver i morgon.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: