Gabriellas viktblogg

2012-02-12
09:49:44

.
Jag kunde inte låta bli att väga mej idag, jag tänkte se hur mycket jag hade gått upp pga all god mat igår men det visade sej att jag INTE hade gått upp, vägde 70,4 kg. Jag var nöjd bara jag var under 70,5.
Nu äter jag frukost, det goda brödet, bregott, salami, skinka, tomat, mjölk, vindruvor.
Ligger före i tiden för att jag vaknade en timme innan jag hade tänkt. Och jag bestämde mej för att jag ska springa på onsdag förmiddag (?) för att jag är ledig då. Ska bli skönt men dock så blir jag ensak på alla hjärtans dag för att David går i skolan.
Nu ska jag byta om, städa rummet, städa åt hönsen och sedan laga mat, Nyttiga pizzan! Sedan får jag se hur mina medmäniskor tänkt att göra av dagen eftersom de antagligen sover...
Ska skriva ett inlägg och lägga upp bilder från dagen ikväll.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: