Gabriellas viktblogg

2012-02-09
21:32:57

Härligt!
Först, träningen . Jag tränade bara aerobics och cirkelträning - 18 stationer 1h.

Det blir ett längre Zumbapass i morgon tror jag.
Maten, jag åt som jag skulle fram till eftermiddagen vid mellanmålet. Då åt jag bara äpplet och ingen choklad. Sedan när jag kom hem så skulle jag testa någon ny LCHF mat som mamma hade gjort, mosarellaost fylld paprika, stekt kött och någon sorts sallad med majonäs osv. Rätt gott, åt inte så mycket dock.
Efter träningen, åt jag som syns på bilden, äpple, vindruvor, banan och kiwi rätt gott faktiskt!
I morgon är det vägningsdag! Ska faktiskt bli intressant, hoppas på en snäll siffra. Om jag väger över 71 kg så avlider jag verkligen.. Skulle bli arg för nu har jag varit där uppe och sprungit rätt länge nu..

Och jag har lyckats hålla mej från att smygväga mej idag, jobbigt!
Ser biggest looser, tycker att det är intressant och motiverande.
Bilden under är där jag tränar på torsdagar på bilden är min syster, vi är helt olika i kropparna, hon är jäkligt smal och jag är, ja, mullig?
Jaja, skriver mera i morgon hoppas jag! Sovmorgon till halv 8 (går upp klockan 6 5ggr veckan) för jag ska till rönken och kolla min rygg och knät.
Tjing!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: