Gabriellas viktblogg

2012-02-10
22:16:00

Hur ska jag hinna?
Jag lider av omedveten stress och just nu försöker jag lugna ner mej men jag kommer nog vara stressad i morgon för jag vill hinna träna, göra det jag vill osv. När jag är uttråkad och stressad så tar jag nog ut det på folket omkring mej, störande, men det behövs ibland.
I alla fall, i morgon ska jag
vakna,08.00
släppa ut hästarna, 08.10
äta frukost, 08.30
ge mina höns mat och vatten, 09.00
fixa stallet, 09.15
äta mellanmål, 09.45
Städa rummet (beroende på hur mycket tid jag har)10.30,
fixa Lukas 10.00
gå på promenaden, 10.10
släppa ut Lukas i hagen, ca 13.50 (vet inte hur lång tid det tar att gå)
grilla korv med familjen i skogen, 14.00
dansa Zumba så länge som jag hinner (?! HOPPAS), 15.30
äta mellanmål (?), 16.30
ta in hästarna, 16,.45
duscha och fixa mej, 17.00
åka till grannarna och äta god mat osv - kommer inte röra kolhydraterna till maten, möjligen till efterrätten, får se, 19.00
åka hem, ca 24.00
sova
slut.
Det låter inte mycket men jag kommer gå på högvarv bokstavligen.
Kommer antagligen inte blogga i morgon, OM jag inte tar med mej min dator hem till grannarna och skriver där, det kommer jag nog göra!
Ska också ta bilder och lägga ut.
Ni får ha det bra, för om en liten stund ska jag sova! Är väldigt trött.

Kommentar:
#1: Lisa

Hejhej! Tack för den fina omtanken :) Jag har läst på endel så jag vet att jag kommer gå upp vatten- och kolhydratsvikten när jag slutar. Jag hade faktisk planerat att gå över till LCHF sen. Men jag behöver verkligen en kickstart för att hålla motivationen uppe, så jag ska fortsätta ett litet tag till :) Men jag är noga med att känna efter hur jag mår, så skulle jag börja må dåligt ska jag börja äta mat direkt!

med tanke på ditt inlägg, jäklar vilken fullspeckad dag du har! att du bara orkar :)

Kram kram

2012-02-11 @ 00:16:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: