Gabriellas viktblogg

2012-02-21
17:46:16

Idag
så har jag skött maten helt okej tycker jag!
Nu ska jag dansa Zumba i 2 timmar och sedan ska jag ut och fixa åt hönsen och hästarna och efter det, dusch och sedan se biggest looser, missade det i torsdags..
Jag gjorde ett bra val idag, jag sa till mamma igår att jag INTE ville ha en semla tills idag, men vad får jag istället? Jo en biskvi! Men jag struntade i den och åt mörk choklad och nötter istället, var väääldigt nära men sedan så tänkte jag "nu får det vara nog, du ville ju ner i vikt, ellerhur?"
Nu får vi se hur jag ska ta mej igenom detta Zumbapass...
Ett tips som funkar för mej, om du känner "åh nej nu måste jag gå ut och springa" eller vad det kan vara, för mej hjälper det om jag klär mej i bekväma och "snygga" träningskläder, då blir det lite roligare liksom!



Ha det bra alla!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: