Gabriellas viktblogg

2012-02-21
22:28:38

Jag blev så arg...
för att min syster kom in mitt i träningen så jag blev så förbannad (hatar, verkligen HATAR när man stör mej i träningen, tappar fokus) så jag gick till stallet och fixade där och hos hönsen och kände att jag fortfarande ville träna så jag joggade iväg med Lukas på min 4 km runda.
I morgon kommer jag rida Dossa och gå på 6 km runda med Lukas.
Har också bestämt att i och med att jag börjar kl 7 på tisdagsmorgonar efter lovet så kommer jag sova hos en kompis varje måndag, som tränar 6-8 på kvällen så jag kommer gå till gymmet då, sedan är det onödigt att gå en gång i veckan så jag kommer därför träna mån, ons och fre. Efter skolan. Kommer troligen stå på min favorit-crosstrainern.
Har nu också fått veta att jag har fel på ryggen, rönken sa att jag har en disk på sne eller ja, klämd typ så vad som ska göras med detta vet jag inte så mamma ska ringa min doktor i morgon och fråga om det kan bli värre och om det kan och ska göras nåt åt detta.
Vi får se...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: