Gabriellas viktblogg

2012-02-09
14:12:17

Jag vet...
Jag vet att jag tjatar på bloggen, men jag tycker i alla fall att det är roligare att gå in på en blogg med kortare men många inlägg.
Till saken, Jag har gjort det jag bestämde igår, med maten och det, Frukost, mellanmål och lunch har jag minsann hunnit med, om ca 20 min ska jag äta mitt nästa mellanmål, "konstig hon är och har tider till mat" jag vet, men jag är en som vill ha kontroll över mitt liv och göra det jag vill. Innan min viktnedgång så hade jag ingen kontroll på mina matvanor osv så jag svällde ju upp som en ballong. Och då klagade jag på mej själv över att jag var tjock och att jag inte gick ner i vikt, sedan fick jag ju nog och det bar sej åt ett bättre håll, även fast jag inte är riktigt nöjd än så är jag nog på en bra bit?
Sedan ska hoppas jag på 40 min Zumba, jag SKA, latajävel.. XD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: