Gabriellas viktblogg

2012-02-06
18:37:00

Jag
Jag heter Gabriella och är född -94. Jag började med min viktnedgång den 6 mars 2011 och detta resulterade i -20 kg. Jag började på ca 87 kg och väger nu runt 66 kg. Mitt "mål" är att springa så många lopp som möjligt, kanske tappa några cm till, leva och må bra.
Jag har en fästman som heter Niklas som också är mycket intresserad av träning, vi kommer delta i lopp tillsammans!
På fritiden är jag vid datorn, är med kompisar, Niklas, rider, tränar osv. 
Jag har tre hästar, två katter och höns som alla tar upp ganska mycket tid.
Var med om en krock 28 maj 2011 och låg på sjukhus i två veckor, där försvann det ca 3 månader av träning och av sommaren. Fick öppen knäfraktur = jag såg mitt ben i knät och knäslålen var krossad. Tre operationer och det opererades in 10 skruvar och en platta. Nu hoppas jag bara på att de ligger kvar där de ska så jag slipper operera mer.
 
Bara att kommentera och fråga saker om mig!

Kommentar:

Vad duktig du är som gått ned så mkt i vikt! Jättebra jobbat! Kul att du vill följa min blogg, jag kommer nog titta in här fler gånger också! :-)

2012-02-06 @ 22:14:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: