Gabriellas viktblogg

2012-02-13
21:06:36

"lediga dagen" = Onyttiga dagen..
Fick en alla <3 dagspresent av mamma idag, detta var min reaktion;
:(
Annars så åt jag resten av pizzan till frukost och piroger till lunch. Och kvällsmat sallad och stekt falukorv. 
Sedan blev det lite av det här och mjölk.
MEN!
Imorgon ska jag skärpa mej och leva nyttigt fram till fredan då det blir pizza och supa. 
Har inte så mycket mer att skriva om, idag hade jag ledighetsdag förutom idrotten, men den är aldrig jobbig.
I morgon blir det nog samma Zumbapass som igår!
Och den 25e feb så ska jag på 2,5 tim Zumba med härliga vänner, Elin, Elinne och Frida! Vi ska skaka stjärt!
Det ska bli kul!

Kommentar:

usch vad gott :P

2012-02-14 @ 18:09:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: