Gabriellas viktblogg

2012-02-08
19:55:37

Nej vad glad jag blev!
Jag kom ju på att jag har träning i morgon, aerobics och cirkelträning, tjoho! :D

Jag ska skriva upp ett matschema till i morgon tänkte jag.
Hoppas att det kommer hålla bara..
Frukost 06,30 - Ett gott bröd som har många olika frön i sig, det nyttigaste jag någonsin fått i mej tror jag! På den, skinka, bregott och tomat. En banan och en kiwi till detta. Drycken blir té.
Mellanmål 09,00 - En bit mörk choklad och ett äpple.
Lunch 11,00 - Här vet jag inte än, jag hoppas på kebabsallad för jag vill inte äta pannkakor i skolan...
Mellanmål 14,30 - Samma som förut antar jag, mörkchoklad och äpple.
Kvällsmat 17,30 - Stekt bacon och massa grönsaker.
Mat efter träningen 20,30 - Banan, kiwi, apelsin och äpple.
Tror att som träning innan själva träningen börjar så kanske jag drar till med 20 minuters Zumbapass !
Vad tycks? :)

Kommentar:
#1: Elin

Vad duktig du är! :)

2012-02-09 @ 11:22:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: