Gabriellas viktblogg

2012-02-19
18:03:29

Shit vad lat!
Har inte skrivit här så mycket men de senaste dagarna har det varit så mycket.
En tripp till stan som slutade med löshår
Fest som avslutades med dåligt med sömn och lite baksmälla
Umgåtts med pojkvännen
Och idag så har jag städat åt mina höns, mockat och städat robotrummen.
Snart ska jag gå ut med mamma till stallet och ta in hästarna.
De senaste dagarna har inte varit så nyttiga men nu blir det ändring på det för att jag och David kommer inte träffas på tre veckor. Detta resulterar i bättre matvanor!
Jag och David gick på en promenad ca 5 km eller något. Och sedan ska jag dansa Zumba. Nu till viktresultaten!

I fredags
70,5 kg = jag har åter nått ett av mina delmål! :D
101.4 cm höften
96.5 cm rumpan
Nöjd?
Det är över förväntan!
I lördags smygvägde jag mej för att se om mina dåliga vanor gav dåligt resultat - jag vägde 70 kg!
Och idag vägde jag 70,3 kg.
Nu ska jag inte smygväga mej!!
Jag hör av mej i morgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: