Gabriellas viktblogg

2012-02-20
18:23:49

Slappardagen!
Jaaa! Jag har längtat efter den här dagen! Inte behöva ta hand om hästarna och hönsen och bara kan sitta och slappa och ta det lugnt, läsa andras viktbloggar, åh så skönt!
Har lyckats att hålla mej i skinnet och låta bli att väga mej vilket var svårt. 
Ska till Egypten om en vecka, vet inte riktigt vad jag ska hitta på då, tar med mej kläder så jag kan träna om jag faller in på ett gym och har jag tur, så kan jag kanske hitta en motionspool? Inte så troligt men jag hoppas! Vill kunna röra på mej och välja bra och nyttiga saker, kommer också ta med mej min våg och måttband så jag kan göra min invägning osv på plats. OCH HOPPAS JAG FÅR TAG PÅ NÅT INTERNET! Livet skulle bli enklare då..
Idag har jag bara spela badminton med några kära vänner på idrotten, hurtiga var namnet! Annars så har det inte varit så mycket mera, ingen migrän! :D
I morgon ska det bli skola i ca 8 timmar och sedan ska jag dansa Zumba i över 2 timmar .
Onsdag; Jogga 4 km och dansa Zumba i en timme möjligen? Om inte mer..
Torsdag; Ett kort Zumbapass om jag hinner, Aerobics och cirkelträning.
Fredag; INVÄGNING! Beroende på när jag kommer hem, om det blir tidigt, springa och en timmes Zumba, om sent, över 2 timmar Zumba.
Lördag; åh, vad jag har längtat efter det här! Jogga 4 km och jag ska dansa Zumba i över 2 timmar på mitt favoritgym med goda vänner!
Söndag; Jogga 4 km, dansa Zumba. Och jag ska också städa åt hönsen och städa robotrummen.
Jag hoppas att det blir något sådant här OM jag inte blir sjuk, jag har ont i halsen som tusan! Men jag ska gå och träna aerobics och Zumban ändå!
Skriver i morgon!
Kvällsmat hos farmor, kassler, sallad och vad hennes andra sallad kallas... Plus sås - turkisk yoghurt med majonäs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: