Gabriellas viktblogg

2012-02-23
11:52:58

Smygvägde
mej idag, det ser rätt lovande ut må jag säga!
70,1kg! Och jag är för överigt hemma idag, blev rätt så styggt förkyld.. Kommer inte gå på träningen idag för jag vill bli frisk och jag fick inte för mamma och då är det illa!
Och i morgon kanske jag drar ut min käraste vän Albin ut på promenad innan vi slår oss ner och tittar på film halva natten!
Så på lördag blir det finnemang! Kommer bli så roligt och jag kommer träna då fast jag snorar osv. Så länge jag har en bra andning och orkar mej igenom så är jag inte orolig för några komplikationer.
Vägningsdag i morgon! Det ska bli jätte intressant! För då om jag väger 70 kg så har jag åter igen klarat ett delmål, tredje veckan i rad! :D
Jag åt en bra frukost idag och mamma håller redan igång med maten som kommer bli rotmos för min del. Hon sa "nu får du faktiskt äta potatismos" och jag ba "neeeeeeeej!" Sedan så kom hon med förslaget rotmos - inte lika bra men mycket godare och mer värt det!
I morgon ska jag på treornas musikal, som ska bli riktigt kul att se! :D
Skriver möjligen mera senare.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: