Gabriellas viktblogg

2012-02-27
20:04:02

Snart
Är det dags att bli på resande fot!
Jag har mätt och vägt mej innan resan, resultat
Vikt; 70,7 kg
Mage; 101.3 cm
Rumpa; 96,6 cm
Jag SKA hitta ett gym om jag så ska leta över hela Egypten!!


Jag vet inte vad jag ska skriva om, jag kommer antagligen lägga upp en eller flera bildbomber från resan nästa onsdag eller nåt. Och då ska jag också testa en pstav, får se hur det blir! Kan ju medföra viktnedgång eller viktuppgång, ett plus för mej skulle vara om jag fick större bröst!
Men i alla fall, kanske bloggar senare i natt - ska inte lägga mej för att jag ska ändå upp kvart över tre i natt..
Föröverigt så var det bra att detta var min "vilodag" så jag hann med att fixa åt mina djur och åt Mirjams djur (de är och åker skidor)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: