Gabriellas viktblogg

2012-02-07
17:33:33

Suck!
Jag är jätte trött och jag vet inte om jag ens kommer orka med mitt liv resten av dagen .. Jag ska TVINGA mej själv att dansa Zumba ikväll, börjar bli för lat nu,. Till kvällsmat ska jag äta stekt bacon och grönsaker och farmors gudomliga sallads sås. I morgon blir det en bra dag!
Först biinstrument, som är sådär kul. Biinstrumet innebär att man har en lektion i att lära sig ett instrument man har valt. 
Sedan blir det engelska, lunch, klassråd och sist gehör, som är läran om noter och musik också en tråkig lektion.
Men när jag kommit hem runt 3 så ska jag ta mej i kragen, gå ut på promenad med min shettis Lukas och sedan fixa stallet, äte och hoppas på ett Zumbapass. Jag har ju liksom köpt det för att jag ska använda det..
Skriver mera senare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: