Gabriellas viktblogg

2012-07-06
01:15:01

--
Jahani, det går inge vidare med att vända fel dygnet.. Köpte naglar idag, det duger iaf! Hellre det än att ha trasiga som de blev igår! Jisses vilken träningsverk i armarna jag har...! Blev inget med hö idag (yehaoooo!), mycket bilkörning, egentid och så kom jag ut på promenaden! Det var inte så farligt! :) Men det kommer jag nog tröttna på inom en vecka, jag är sån... Partyyy i morgon! Som jag har längtat! Har inte festat sedan någon vecka innan skolavslutningen...! OJ. Duktig chey! Ingen träning i morgon och inte heller på bakfyllan, söndag: promenad, rida, promenad, cykla, dansa zumba, cykla. Ingen rast, ingen ro.Åt egengjord ugnsgjord pizza idag också (nyttig, iaf GI), jag gillar inte pizza längre ;o syster fick testa att köra också ;)
 
Före




Efter
 
 

 
 
Frukost: 2 thing crisp och 1 fiber balance med keso - löksmak, skinka, vatten.
Lunch: Naturgodis, vindruvor och en halv ananas, vatten
Kvällsmat: Pizzan, kålsallad, kaffe med mjölk, vatten
Kvällsmål: vindruvor, 2 nektariner, mjölk
 
 

Promenad med farmor innan frukost, 4km
Kvällspromenad, 8km
 
 
 


Har inte mycket till funderingar idag. Jag kommer inte skriva nåt i morgon och antagligen inte på lördag, det räcker med att mamma ska dra med mej till kyrkan för att lyssna på en som sjunger opera.. Bakfull, yey,, Älskar mamma... Dock så är det nyttigt för mej att se hur man står och sådant, småsaker. (jag är tydligen på god väg att lära mej opera och min sångfröken vill göra mej till en)
I alla fall, så hör man nog av mej på lördag kväll, då med (kanske) festbilder, lägger nog upp några här :) 
Förfest i morgon vid senast  16.00  Hur ska jag orka hålla igång? ;O
sovmorgon i morgon! :DD
Ha det bra!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: