Gabriellas viktblogg

2012-07-23
00:38:59

:
Lägger upp bilder i morgon.

Frukost; 1 flatbröd, 1 thin crisp med kaviar och kokt ägg, 1 kokt ägg, naturell yoghurt med hemmagjord vinbärs sylt (utan socker eller något), naturgodis - bara nötter, te med mjölk.
Lunch; Grillat kött och olika grillade grönsaker, ketchup, vatten och mjölk.
Mellanmål: 3 nektariner och ett par nävar nötter.
Kvällsmat: Grillat kött och kyckling, grönsaker i ugn, vanlig grönsallad, Tzatzikisås, vatten. Efterrätt - den efterlängtade jordgubbstårtan, hemmagjord, nomnom! Kaffe med mjölk.

Red nog i 1 timme, inte super ansträngande iaf. Har tydligen gått mina 10,000 steg  idag också!

Jag tänkte lite på vad jag ska göra med bloggen efter att jag *kanske* blivit nöjd osv. Hade en tanke på att göra den till en sorts hästblogg med mycket bilder men vet inte än. Kanske kan bli en personlig tränarblogg eller nåt? Det beror ju på om jag hoppar in på det efter gymnasiet eftersom det lutar åt det hållet just nu, typ hälso grej. 
Jag vill testa på två andra hästsporter så som hubertus jakt och distans tävling. Ska kolla runt en snabbis idag och möjligen i morgon om det finns nåt sådant i närheten snart. Mamma har tävlat i det och berättade lite om hur det går till. Den ena hästen ÄLSKAR att komma ut och "visa upp sej". Då är det hoppning som gäller! Det ska jag också kolla lite efter, har inte tävlat på typ 1,5 år...! Jag gör det bara för att det är kul, det är inget jag kommer sattsa på så mycket :) 
I morgon kommer jag förhoppningsvis komma upp ganska tidigt, ska rida, gå på promenad med Lukas, hann inte idag, cykla till stan, dansa afro och sedan hem igen.
Natti!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: