Gabriellas viktblogg

2012-07-21
23:45:23

;

Frukost: Knäcke med kaviar och kokt ägg, kokt ägg, naturell yoghurt med honung, te med mjölk.
Mellanmål: Ett äpple och en nektarin
Kvällsmat: Grillad kyckling och kött, svamp, honungsmelon, ananas, tomater, ketchup, vatten.
Kvällsmål: Två nektariner

Ingen direkt träning idag, jag städade åt hönsen och hästarna, och bar massa tunga hinkar osv, en vanlig dag för mej ;)


Jag känner att min blogg verkar bli mer och mer tråkig? Kanske kan livas upp med lite fler bilder? :) 
I morgon hade jag tänkt att komma in i gamla vanor, promenad med farmor innan frukost, rida, äta lunch, gå promenad - med Lukas, den lilla heeeesten jag har, och sedan ska det bli en syndardag eftersom vi ska fira farmor, grillat och tårtaaaa kommer jag sattsa på. Inte chipsen! Måste se till att jag  äter mellanmål ordentligt så att jag inte överäter på kvällen! Tar nog kort och sådant då :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: