Gabriellas viktblogg

2012-07-25
11:42:01

25 Juli
Jag är så trött och slö idag att jag precis har avanmält mej från Zumban denna vecka. Jag är så trött på att cykla in, tyvärr. Det blir av nästa vecka när jag kommer gå sommarskola (svårt med matte) och sedan blir de bilskolan efter en dag i skolan och sedan till gymmet efter det och sedan hem till David - där jag kommer bo i 2 veckor.

Vi ska gå nån dag och äta thai, många promenader blir det också.
På lördag ska hela familjen på fest, man ska klä ut sej till nått som har med vilda västern att göra. Kommer bli kul :) Har funderat på indian minsann! Skor har jag iaf och fjädrar.. xd
 
Hästarna blev skodda idag så de är lite ömma i fötterna idag så ingen ridning ;( Men jag ska på promenad senare, kanske ikväll? Svalt och skönt då ju! 
I morgon ska vi iväg allihop och äta ugnsbakad pizza, nyttig, såklart. Men sist orkade jag inte äta upp allt, botten och så eftersom jag åt mej mätt på allt som låg på. Fredag ska jag och David rida tänkte jag ;)  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: