Gabriellas viktblogg

2012-07-17
22:53:27

Dålig uppdatering
Varför? 
Lathet. 
Vad jag gjort idag? 
SHOPPAT
Lycklig tjej, en dag för sej själv med shopping, och rea! Då lever butikerna farligt.
Men som straff för detta så har jag blivit rätt sjuk, dricker te hela tiden, hostar och snorar. Hoppas att jag orkar att träna i morgon, Zumba och promenad - 1 mil. Får se hur jag blir i natt, blir alltid sämre då... 
Funderar på om jag kanske har rätt hårfärg nu så jag kan använda löshåret? Det skulle vara ganska kul.
 
 
 

Frukost: Mild yoghurt med russin och apelsin, några knäckemackor med smör, ost, kalkonskinka och tomat, te med mjölk.
Lunch: Sallad med rapsoljavinägersojaolikakryddor sås, en halv grillad köttbit och falukorv, vit sill, ketchup, vatten.
Kvällsmat: Delade 2 påsar popcorn med David, 1 liter te med mjölk.

Shoppingrundan? For runt i ca 3.5 h.



Jag tror jag ska anpassa mina portioner och ÄTA OFTARE för det är jag verkligen dålig på.. Ska söka lite på hur stor en portion ska vara, vill jag gå ner så får jag ju se till det också..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: