Gabriellas viktblogg

2012-07-08
00:42:52

Ingen mer sprit för mej.
Nefy! Baksmälla medans jag drack, tacka vet jag cider! Men jag hade roligt i alla fall! Fast, det blir ju roligt när man är med härliga människor! Och jag säger bara; lösnaglarna, bästa investeringen denna sommar. Sitter som berget och håller! Vilket jag behöver eftersom jag jobbar mycket med händerna och bryter av dom.
Fyllebilder kommer nån dag, jag tog inte ett enda kort..




På kvällen idag grillade vi med grannarna mfl.



 
Frukost: 2 thing crisp med ishavssallad, keso och ost, 1 fiberbalance med keso -löksmak, skinka, vindruvor, smultron och jordgubbar, te med mjölk.
Lunch: Grillad fisk, squash, champinjoner, tomater, fetaost, gurka, solrosfrön, Tzatzikisås, mjölk
Efterrätt: Grädde och vindruvor
Kvällsmat: Grillat kött, sallad, Tzatzikisås, vitlökssmör, grillad korv, vatten.
Fika: Te med mjölk, vattenmelon.
Kvällsmål: Lite vattenmelon.
 
 
 

Ingen alls! Här skulle det vilas.
 
 
 
 


Har inget jag vill ta upp faktiskt.. :) Tyckte att jag var duktig att hålla mej till "dieten" medans andra häver i sej bakismat :) Det var också kul att få beröm igår för att jag gått ner i vikt så mycket osv! Man blir hur glad som helst! MEN! VARFÖR VAR DE INGEN SOM SA NÅGOT?!
Det gillar jag inte!
Nepp, promenad med farmor i morgon, sedan det vanliga, rida, promenad, cykla till gymmet, zumba, cykla hem igen. Ojojoj, sedan ska jag till sommarstugan med ett par vänner och då blir det enbart promenad, LÅNG promenad , 1,1 mil :) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: