Gabriellas viktblogg

2012-07-03
11:21:06

Kan avslöja
att det går neråt nu! :D Det är liiite skillnad idag jämfört med för två veckor sedan! Duger för mej!
 
 
 
 
Jag kommer inte springa mera på morgonen nu. Kommer i bästa fall gå på promenad med farmor eftersom jag kände redan igår att benen inte mår så jättebra.. Kommer dock springa de dagar jag inte ska cykla, som typ nästa vecka.
 
 
Nu ska jag till stallet och mocka osv, rida. Sedan äta lunch och hämta hinder i hagen med traktor och sen vid halv sex bär det iväg till kick n' box, ensam.

Kommentar:

Grattis! Alltid roligt att se att det är på väg åt rätt håll :) Tycker förresten att du ser rätt hälsosam och normalviktig ut på bilden i förra inlägget!

2012-07-03 @ 23:53:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: