Gabriellas viktblogg

2012-07-03
00:13:47

Ridning, Elinne och träning!
Stackars min kompis Elinne.
Först, väcker henne vid halv 11, slänger ut henne på en runda på 6 km, hon får rida i 2 timmar - ont i röven sedan fick stackaren cykla hem, 15 km...


Tjejer som inte ville springa..
 
 
Men jag hade roligt iaf!
 
 
 
 
Sprang 6km
Red 2 tim
Cyklade 15 km
Dansade afrikansk dans
Cyklade 15 km
 
 
 
Frukost: 2 st Thing crisp med keso och skinka, 1 fiber balance knäckebröd med kaviar och ägg. Drack mjölk och vatten.
Lunch: Hemgjorda kötbullar och broccoli och vitkåls gratäng. ketchup och mjölk.
Kvällsmat: Plockmat - resterna från igår - stekta grönsaker, Tzatzikisås, keso, ost, skinka, ishavssallad, mjölk
Kvällstugg: 1 Äpple
 
 
 
 
Funderar på om jag ska försöka att få i mej mer mat om dagarna.. I alla fall oftare? Vad tycker ni?!
 
 
 

Nu när Kurre inte är bannlyst från sängen (Elinne tål inte katt) så passar han på att kråma sej!
 
i morgon ska jag sova ordentlgt. sedan springa, äta frukost, rida, äta lunch och sedan bär de iväg till Kick n' box. Hoppas att mina kläder kommit i morgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: