Gabriellas viktblogg

2012-07-18
23:56:28

Svampbob, afro och långpromenad
Min dag i stora hela, ser Svampbob fyrkant med David, vi är lite barnsliga,.. 
Var ingen Zumba idag utan Afro! Helt okej! Blev iväglurad på 1,5 mil promenad idag... Jobbigt när man inte kan vägarna och ens pojkvän lurar iväg en.. Jag ville gå på en kort men neeeej..

Frukost: Naturell yoghurt med russin, 2 knäckemackor med ost och vit sill. te med mjölk.
Mellanmål: Äpple och ett glas mjölk.
Lunch: Tacos MUMS. Vatten.
Kvällsmat: 2 äpplen, 1 glas mjölk, te med mjölk.


2,5 h promenad, ca 1,5 mil
45 min Afro


Jag är bannemej tokig i tacos! Inte lätt att äta mindre när de finns i närheten!
testade att skriva in alla kcal idag, beroendeframkallande.
Det var bara en liten koll, men jag får inte haka upp mej på sådant.. Nej, LCHF, mår otroligt mycke bättre med det!
Jag tycker att jag tränar för lite, men måste erkänna lite att jag är lite träningsberoende.. Ajajaj..
Ingen träning förens på måndag, ingen dans i alla fall.
Jag lyckades få i mej mellanmål minsann! Väldigt bra för att Davids familj har konstiga matvanor.. De äter i stora drag bara frukost och kvällsmat... Känns udda att jag liksom går och äter när de inte gör det. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: