Gabriellas viktblogg

2012-07-15
23:23:03

Tillbaka igen!
Efter ett lååångt uppehåll.
Orkar inte dra upp ALLT jag ätit och sådant de här dagarna. 
Vågen var på minus iaf när jag kom hem fast jag ätit de ena och det andra kolhydratmaten, måste erkänna att jag blir verkligen inte rätt mätt när jag äter det.. Blir hungrig igen typ direkt efter.. men denna gång fick jag gå med på att äta vad de erbjöd, jag kan ju faktiskt inte tvinga dom jag bor hos att laga mat som passar mej..
 
Vad jag gör just nu? 
Sitter i sängen, David sitter här och läser min nyaste SOLOtidning, "vill du läsa?" "neee" "SÅ HAR VI SEX I SOMMAR" "okej då" 
Jojo.

Frukost: naturell yoghurt med 2 nektariner och naturgodis - mandel och cashnötter. Testade med honung men nej, inte gott. Te med mjölk till detta.
Lunch: Mamma steker vitkål och gör nåt med det och lite kött i osv, jättegoooott! Grönsallad till detta. Mjölk.
Kvällsmat: Grönsaker i ugn med lite ost på, stekt korv, ketchup, resten av grönsalladen från lunchen och några skedar med kålgrejen. te med mjölk.
Efterrätt: Bakade en LCHF chokladkaka, nomnom. Mjölk.

Jag och David gick på en "lång" promenad, vilket jag inte tyckte, i 3,20 tim, Grov överslagsräkning, ca 18 km.


Känner mej duktig som stog emot frestelsen när David satt med en popcornskål och mumsade,, 
I morgon ska jag och han på min vanliga 8 km runda, hade jag tänkt, sedan ska jag cykla till stan för att gå på zumba 1 h och afro 1 h. Sedan bär det av hem till David :) 
JAG ÄR SHOPPINGSUGEN så jag kommer antagligen studsa iväg till nån affär innan träning nån dag ;) Jag måste verkligen ha nya kläder, mina kläder från 8:an är för stora.. :) Om man kanske skulle kunna fixa en egen stil detta år? När man KANSKE får en snyggare kropp :) Skriver förhoppningsvis i morgon kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: