Gabriellas viktblogg

2012-07-01
01:07:34

Tredje inlägget för idag..
Träningen
Idag gick jag upp vid 11 och gav mej iväg på en springtur vid halv 12, ca 6 km. Sedan red jag båda hästarna i en timme var. 
 
Maten
Det blev ingen riktig frukost, det blev grillat kött och grönsaker, bland det bästa som finns! Vatten och mjölk till det.
Sedan som mellanmål blev det ett äpple och vatten och till kvällsmat, sallad med mozzarella, korv och en sorts sås, nomnomnom! Snabbkaffe med grädde till det.
 
 
 
 
Tänkte att jag kunde lika gärna börja skriva lite om sånt här också!
 
 
 
 
 
I morgon följer (cyklar) Elinne med mej hem! Hon kommer ha ont i röven ;) Sedan ska hon få känna på hur min träning känns!
 
 
 
Morgondagens planering
Gå med farmor på morgonpromenad innan frukost, 4 km
Springa samma runda som idag, 6 km, också innan frukost
Äta frukost
Rida
Äta lunch
Cykla till stan, 15 km
Dansa Zumba, 1 tim
Cykla hem, 15 km
Äta kvällsmat
 
 
hoppas att detta håller!
Ha en bra kväll/natt!
 

Kommentarer:
#1: EE

SV: Har tagit blodprover å kollat om jag är laktos- eller glutenintolerant. Men är inget av det. Vilket känns väldigt märkligt.. Men man kan tydligen vara överkänslig ändå :/

2012-07-01 @ 02:11:43
#2: Cassandra

Du kämpar på så bra! Kan skriva några tips här och nu som jag brukar följa. Ha alltid en vattenflaska med dig när suget kickar in, eller sockerfria tuggummi. Känner du att du inte orkar mer på träningen så tänk på kroppen du kommer få efteråt, och att det är OKEJ att ha fuskdagar! Haft det nu lördagen och söndagen pga fest och återhämtning av fest ;)
Bara man inte fastnar i den gamla vanan!

Puss! :)<3

2012-07-01 @ 19:36:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: