Gabriellas viktblogg

2012-07-04
23:16:14

Tro fan
att det inte blev någon promenad... Efter 5 timmars jobb och 480 kr rikare så har jag träningsverk och är trött som tusan! Slängde omkring med torv i 1 timme, plockade sten på gärden i 4 tim, DÄR kom träningsverken... 
men Iaf. I morgon ska jag 
Gå på promenad med farmor
Åka till stan och köpa lösnaglar (mina som jag sparat ut tills fredag mår inte bra.....)
Hjälpa till med hö
Gå på långpromenad (äntligen)
Ska också vända fel på dygnet så jag orkar vara uppe och kalasa på freda :D
 
 
Frukost: 2 Thing crisp med keso blandad med paprikakrydda, ost, 1 fiberbalance med ishavssallad och skinka, mjölk
Mellanmål: Några nävar bigarråer
Lunch: En sorts köttgryta, grönsaker, mjölk
Mellanmål: En burk kesella - rabarber
Kvällsmat: Fiskbullar i hummersås, grönsaker, rödkål blandad med morötter, en sorts grönsakssås, mjölk.
Kvällsmål: 1 äpple och några nävar naturgodis
 
Promenad med farmor 4km
Red, skrittade 50-60 min
5 timmars fysiskt ansträngande jobb
 
Tjaa.. Det var jobbigt idag minsann! Men aja, och inte mycket till träning heller, mycket mat. En dag i morgon! Kommer för överigt äta så nyttigt jag kan fredag och lördag, det ända onyttiga blir cider, vodka och dricka! Sen kan det ju bli fyllemat.. Aja :) *läste att det är nyttigare att dricka sprit och vin än cider och öl, gillar inte vin*
Ja, jag ska ta det lugnt!! Eller....? ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: