Gabriellas viktblogg

2012-06-21
22:43:57

-
Hohojaja, att inte äta på 6 tim och sedan bege sej till träning är inget jag rekommenderar men jag blir inte lätt hungrig av LCHF Vilket är så bra! Jag har faktiskt jämfört med och utan kolhydrater, det är galet vilken skillnad, jag märkte det redan innan skolavslutningen! :D

Jag sprang inte idag, ont lite varstanns och jag åt grillat, shiiit va gott de var!

De närmaste dagarna blir det inte mycke träning, i morgon ska jag gå på promenaden med farmor och sedan sitta i gräset på ett gärde med familjen och äta jordgubbar osv! Sedan mat tydligen och på kvällen kommer Mirjams familj och äter grillat. På lördag ska vi iväg till några bekantas sommarstuga och äta gott och sola och bada!
Så jag vet dock inte om jag kommer kunna komma på lörda kväll tjejer! :(

Och på söndag är det träningsdags igen! I morgon kommer KANSKE viktresultat osv, beroende på hur de ser ut efter detta skrovmål!

Kommentar:
#1: EE

SV: 176,5 cm. Hur lång är du själv? :)

2012-06-21 @ 23:05:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: