Gabriellas viktblogg

2012-06-25
23:23:48

Det
blev ingen träning idag, shit vad det regnat idag! Verkligen heeeeela tiden och i natt med! Huvudverken har släppt, det måste ha varit ett tecken på det dåliga vädret som var på G.
I morgon kommer jag cykla iväg igen OM det inte blir lika illa väder som idag.
För övrigt så gick jag, mamma och syster på Snövit, den är VERKLIGEN sevärd! Kanske för att jag gillar twilight filmerna? Men det säger vi inte högt.. ;)
Undrar när jag ska få tid att sola.. Kommer LÄTT va den blekaste när skolan börjar igen...
Springer i morgon om det är bra väder! och sedan ridtur :D
Frugan Elinne kommer på sönda, eller, jag ska tvinga med henne hem på cykel ;) Moahahahahha.


Kommentar:
#1: oyvinds

är morgonsol och fresh luft ute. no excuses

2012-06-26 @ 08:38:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: