Gabriellas viktblogg

2012-06-11
21:49:11

Kan
någon ge mej insperation?! SNÄLLA, JAG BEHÖVER DET!
Efter två timmars ridtur, ont i lederna, så tänkte jag skita i springturen, men då hade jag blivit jäääävligt besviken på mej själv så nu ska det bli fart på mej! Jag kommer snart byta om och sedan tvinga ut mej själv - på en 4 km runda, det får vara nog nu, lata Ella.........

Ska du bli snygg tills David kommer hem så får du sätta lite fart.
Nej, och sedan ska jag slänga mej i duschen. Ridning i morgon på schemat igen.
Har sovmorgon också till ca 9. Ska bli jäääätte skönt, dock ingen träning innan skolan, behöver få mej lite sömn.
jag fick mitt jävla G i idrott också tur för han det, har varit rätt arg i helgen....
Syndernas synd, eller hur frugan Elinne?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: