Gabriellas viktblogg

2012-06-02
00:16:52

Min dag
Idag har jag legat i sängen till största delen av dan, vaknade till vid halv 12.. Trött och ont i huvudet - igen. Beror nog på sömnbrist.
Åt mat, och kollade på du är vad du äter, åt mellanmål och sedan tog jag mej en ridtur. Fixade med lite tvätt osv, lagade kvällsmat åt familjen och sedan väntade jag på att maten skulle lägga sej så hoppade jag och syster studsmatta ett tag och sedan joggade jag mina två kilometer.
Jag har börjat att lägga på några meter, så att det inte blir en chock när jag börjar på tre km. så jag är väl på ca 2.250 km just nu.
Helt ointressant! Bestämde mej för att jag ska cykla till skolan på måndag, jag har idrott på morgonen = dusch!
Det är 15 km till utkanten av stan så ca 16-17 km! Har gott om tid på mej och jag får lite sovmorgon också! :D I morgon blir det morgonpromenad med farmor innan frukost, sen frukost, se någon serie jag missat, jogga, rida båda hästarna och pyssla med småplock - mockning osv.
Ni får ha det bra!
Lycklig innan springtur!
Detta är frisyren jag har blivit näst intill beroende av. Den är elegant och lätt att göra. Men framförallt - jag passar i den och den sliter inte lika mycket på mitt hår som en vanlig toffs! Det som är minus är att jag inte kan ha ridhjälm över den...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: