Gabriellas viktblogg

2012-06-18
14:28:09

Svar på kommentar:
"du kan ju inte springa samma runda hela tiden för då vänjer sig kroppen. tror du dessutom att det är möjligt för DIG som springer typ 1 km på 7-8 min att springa på 5 min/km? Skulle inte tro det"




Hej på dej med?
VADÅ JAG?
Jag springer åt olika håll varje gång så oroa dej inte. Det är backar, grus, gräs, asfalt osv så variation får jag.
Du vet inte hur fort jag springer + detta har jag som mål för det är väl det detta handlar om? att ha mål i livet? Jag har precis börjat igen och jag har 10 skruvar i mitt ben, har konstant ont när jag tränar och kan riskera att paja knät när som helst så jag tycker att jag gör bra ifrån mej.
Var inte anonym nästa gång.


Kommentar:
#1: Cassandra

Hej snygging! Skit i kommentaren från idioten, det är en myt att kroppen vänjer sig. Kroppen kanske blir mer uttålig men då ökar man endast tempot. Sedan alla dagar mår man olika, känner du dig seg och degig en dag så gör det större nytta att gå snabbare än en annan dag när du är pigg och alert!

Kämpa på, tycker att du är otroligt duktig!



Kram! :D<3

2012-06-20 @ 14:08:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: