Gabriellas viktblogg

2012-06-20
22:02:42

Trött

och mör i kroppen efter över 5 timmars träning! I morgon är de sista dan att cykla till stan och sedan tar jag lite halvledigt fredag och lördag, sen på söndag smäller de igen! :D
Hoppas på resultat men så länge jag tycker detta är kul så spelar det inte en så jätte stor roll :)
"Bara du inte övertränar dej" har jag fått höra, det kommer inte hända, men OM jag skulle hoppa över till anorektiker så får ju såklart omgivningen säga till, eller, de SKA säga till.
Har haft en bra dag! Zumban är så rolig! Jag tänker när jag cyklar att min belöning blir passet jag ska till och att komma hem är belöningen på väg hemmåt, det funkar faktiskt, än så länge! ;D
jag, den stela människan ska snart duscha och SOVAAAAA


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: