Gabriellas viktblogg

2012-06-13
19:08:58

Trött
tjej.. 
Cyklade fram och tillbaka från stan, 30 km sammanlagt, inga problem! Sedan 2 timmar ridning, och nu är jag så förbaskat trött att jag inte springer. Har träningsverk minsann!
I morgon blir det skolavslutning - inget kalasande för mej inte. Lägger nog upp bilder från dagen också!
Ska hem och bli firad eller nåt, och så ska jag rida och sedan bär det iväg till träningen. Tar mej kanske en springtur..?
Funderar MYCKET på hur mitt träningsschema ska se ut.. Vill att folk verkligen ska bli "wow, vad duktig hon är, shit, jag skulle aldrig orka det där"
Jag vill också se resultat och för att det ska bli det så måste jag hålla igång..
för er som inte vill veta mitt möjliga schema kan sluta läsa nu (:

Måndag; promenad med farmor 4km, rida i ca 1 tim, cykla till stan 1tim, dansa Afro i 45min, cykla hem ca 1,15 tim. Springa?
Tisdag; Promenaden, rida, cykla, kick n' box 1 tim, cykla. Springa?
Onsdag; Promenad, rida, cykla, Zumba 1 tim, cykla. Springa?
Torsdag; Samma som onsdag
Fredag och lördag; Sova ut, rida, springa minst 6 km.
Söndag; Samma som ons och tors.
För mycket/för lite?
ge mej gärna nån kommentar om detta.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: