Gabriellas viktblogg

2012-06-26
23:53:30

vilket
skitväder det har varit idag. det var ju fint hela morgonen så jag kunde ju springa och rida, men det var nästan för varmt... Sedan regnade det ju såklart hela eftermiddan så jag fick övningsköra in till stan för att kunna gå på kick n' boxen, som var jobbig som vanligt men hur kul som helst och ett + är ju att man lär sej lite självfösvar! Ville ju cykla dock, det har förbättrat både kondition, styrka och ökat ämnesomsättningen. Och lite minus här och där ;) 
Åh vad jag tycker att det är kul att röra på mej, på mina villkor såklart! ;)
I morgon blir det springa, rida, cykla, zumba och sedan cykla! Ska försöka att kasta mej ut på 6 km :)

Kommentar:
#1: EE

SV: Ja, jag lär ju inte förlora nåt på det iallafall :)

2012-06-27 @ 15:32:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: