Gabriellas viktblogg

2012-03-28
21:32:13

Är sur
för att,
1, hann inte träna idag,
2, de regna
3, jag åt pizza
4, jag körde Zumba 10 min för att jag har tröttnat som fan på det, ska sälja dom
5, är äckligt onyttig och går upp i vikt
6 jag är grinig.
7, jag dricker dåligt, ELINNE, OM DU SER DETTA, PÅMINN MEJ OM ATT DRICKA MYCKET PÅ DAGARNA!!



de ända posetiva är att jag möjligen får bil nästa vecka!


Nu ska jag bestämma att jag ska äta extremnyttigt och kcal snålt för nu är de bannemej nog på detta! Skriver inte upp vikt på fredag, är inte ett dugg stolt över allt detta... Kommer va sur hela nästa vecka också, kommer inte hinna (vad jag tror) träna ett dugg, ska vara på teatern 08,20-21.30 VARJE DAG nej fyfört vad trött jag kommer vara!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: