Gabriellas viktblogg

2012-03-27
15:43:41

Är
förväntansfull, jag ska ta min första körlektion idag och det känns som att det skulle vara uppkörning, är grymt nervös..


Idag hoppas jag på att jag ska hinna och orka rida och sedan jogga 4 km, i ganska bra tempo!


Sedan ska jag möjligen komma igång och läsa lite i körkortsboken osv. får se hur det blir med träningen senare i veckan för det är rätt mycket att göra till musikalen som är nästa vecka och jag kommer vara fruktansvärt trött!


Hör kanske av mej senare ikväll, fick förresten inte tag på en våg i morse så jag är förväntansfull över vikten i morgon, det är en hemlis för er än så länge. Men som sagt, hoppas varkligen på att jag ska komma under 70 på fredag, liksom om vågen skulle stå på 69,9 kg, ni ser ju själva vilken härlig vikt det låter som!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: